مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-09ورزشي

خبر خوب| امکان برگزاری مراسم ازدواج جوانان در مراکز فرهنگی، ورزشی و ... دولتی


فرماندار زنجان در راستای آسان کردن بخشی از فرآیند ازدواج جوانان از ایجاد امکان برگزاری مراسم ازدواج زوجین در مراکز فرهنگی، آموزشی، ورزشی و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی، فرماندار شهرستان زنجان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زنجان، ضمن اشاره به تشکیل کمیته های سامان ازدواج در شهرستانها، یکی از مهمترین سیاست های این کمیته را مانع زدایی و کاهش موانع ازدواج برای جوانان از طریق کاهش هزینه های آغاز زندگی دانسته و در راستای آسان کردن بخشی از فرآیند ازدواج جوانان از ایجاد امکان برگزاری مراسم ازدواج زوجین در مراکز فرهنگی، آموزشی، ورزشی و .

دولتی خبر داد.

فرماندار زنجان یکی از مهمترین مسائل کلان کشور و به تبع آن شهرستان زنجان را کاهش آمار ازدواج و در پی آن میزان زاد و ولد دانست و با بیان این نکته که ادامه چنین روندی می تواند منجر به بروز پدیده پیری جمعیت در آتیه نه چندان دور در کشور شود، تاکید کرد: دستگاه های متولی بایستی با حساسیت مضاعفی به اینگونه مشکلات ورود کرده تا در سایه برنامه ریزی مطلوب، تعامل و هم افزایی همگانی، از بروز مسائل قابل پیش بینی در آینده جلوگیری نمایند.

وی ضمن اشاره به اینکه کاهش میزان آمار ازدواج هشداری است برای تمامی مسئولان، اضافه کرد: آسان کردن امر ازدواج به عنوان یک مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| امکان برگزاری مراسم ازدواج جوانان در مراکز فرهنگی، ورزشی و ... دولتی

خبر خوب| امکان برگزاری مراسم ازدواج جوانان در مراکز فرهنگی، ورزشی و ... دولتی